pondělí 20. ledna 2014

Finská inspirace

Mezi vánoci, kdy jsem nedělala nic a jen odpočívala, tak jsem koukala na severské blogy. Hlavně na interiérový design. Ale stále to bylo především Dánsko a Švédsko. A pak mě napadlo, podívat se do Finska, které mám tak ráda. No a tomu jsem propadla. Kromě jiného tam holky pletou úžasně barevné ponožky a rukavice. Jeden vzor mě tak nadchnul - zde, že se nedalo jinak a musela jsem malému uplést rukavice do sady k softshellové bundě, kterou tedy musím ještě ušít. Vlna tedy byla na vestu a teď padne na rukavice a čepici, kterou bych ráda také upletla.




12 komentářů:

  1. Varu, super rukavice , ty jsi dobrá, to bych nedala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Jde vždy jen o střídání dvou barev, nic složitého.

      Vymazat
  2. Ty jsou! Krása! Teda ty se mi tááák líbí, to bych asi nedala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliško, střídání dvou barev, když se zahledíš, tak uvidíš. :-) A děkuji.

      Vymazat
  3. Ty jsou naprosto dokonalé!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, děkuji, taky se mi líbí ten barevný motiv, proto jsem hned musela uplést. :-) A jsem ráda, že se líbí i dalším.

      Vymazat
  4. Ty rukavice jsou dokonale! Já zatím nedospěla ani té fáze abych zvládla rukavice. Takže pro mě tedy nádherná a zcela nedosažitelná meta.

    OdpovědětVymazat
  5. Píšu jak hotentot...to ta mobilní klávesnice a piditext...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za nakouknutí a předem velké díky i za případné komentáře.